neděle 19. července 2020

Výherkyní bouřkové kuličky

... se stává ...
Jak jsem vám minulý týden slíbila, dnes losujeme 
jednoho výherce bouřkové kuličky. 
Potěšilo mne, že se koule líbí, snad jsou opravdu i energeticky nabité. 
Kdybych mohla, poslala bych jednu každé z Vás, co jste mi napsaly.
A věřím, že by nějaké krásné místo u Vás našla.
Jenže to by nám už pak asi žádná doma nezůstala 
a hlavně bych se na poště asi nedoplatila. :o)
Takže výherkyní může být jen jedna štastlivkyně.
Z lístečků tahal Míra a vybral Vendy W, tak snad bude mít Vendy radost.




Vám ostatním děkuji za účast 
a pokud Míra sbírku rozšíří, můžeme si časem zahrát o další úlovek.

Mějte krásnou neděli, i když asi deštivou. 
Dáša F.

PS: U nás stále prší a zahrada je opět pod vodou.
Chybí mi sluníčko.
A jak vám toto počasí vyhovuje?

PS 2: Vendy, jestli máš radost, tak mi, prosím, pošli adresu, příští týden ti kouličku pošlu.
fajtlova.dasa@gmail.com


16 komentářů:

  1. Jéžiš! No to je super!!!! Já mám nějak poslední štěstí na výhry. Po dlouhé době jsem si párkrát setřela čtyři on-line losy a vyneslo mi to jedenáct stovek, a teď i zemská energie!
    To si piš děvucho, že mám radost! Už si dělám místo na nočním stolku.... adresu ti písnu

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluji Vendy k výhře.
    Ráno jsem měla radost, že konečně svítí slunce, ovšem už se opět zatáhlo a prší. Takže asi tak. Moc mi to nevyhovuje, ráda bych se zase šla někam projít.
    Měj pohodovou neděli.

    OdpovědětVymazat
  3. Vééélká gratulece Vendy k výhře.🌹😊
    U nás od rána svítilo sluníčko, ale před pár minutami se zatáhlo, docela slušně bouří a leje. Zatím mi takové počasí nevadí. Jen doufám, že až vyrazíme v polovině srpna na dovolenou, nebude celý týden lejt.🤔😔
    Přeji příjemnou neděličku.😊

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluju výherkyni.
    U nás na chalupě pršelo v podstatě celou sobotu. Ale já nejsem milovník tropických veder, tak si zas nijak moc nestěžuju.
    Pěkný příští týden

    OdpovědětVymazat
  5. Výherkyni velká gratulace !!!
    A tobě více sluníčka. U nás zase vůbec neprší.
    Eva

    OdpovědětVymazat
  6. Dáši, Vendy gratuluji. U nás teda moc neprší, svítí slunce a včera bylo dost horko. Pršelo trochu až na večer. Měj pěkný vstup do nového týdne.

    OdpovědětVymazat
  7. Gratuluji vítězce a tebe, Dášo moc zdravím!
    Vody je letos víc než dost, taky bych brala pár slunečných dní bez deště.
    Měj příjemné dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Gratuluji vítězce a Tobě přeji samé krásné dny v pohodě a ZDRAVÍ.

    OdpovědětVymazat
  9. Moc hezké fotografie,takové mám ráda.Přeji pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  10. Gratuluji Vendy k vítězství.A krásné fotografie.U nás je sluníčka docela dost,bohužel poslední dny jsou velká dusna.Včera zapršelo,ale nic moc.
    Dášo,měj hezké dny a posílám trochu sluníčko od nás

    OdpovědětVymazat
  11. Vendy moc gratuluji. A tam u vás ať sluníčko vypluje z mraků, ať rozzáří krajinu i Tebe a tvé blízké. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Jak mi vyhovuje počasí ... parádně. V noci se dá dýchat a spát. Přes den je akorát na žití a občas sprchne, u nás tedy opět podstatně méně, ale je ráno rosa, což v uplynulých dvou letech vymizelo.
    Já jsem moc spokojená a příroda kolem mne také.
    Krásný šutrový dárek, gratulace Vendíkovi.

    OdpovědětVymazat
  13. Daso, gratulace vyherkyni a tobe preju vice toho slunicka!!! M.

    OdpovědětVymazat
  14. Gratuluji Wendy k výhře a Tobě Dáši, sděluji moji novou adresu:
    bavi-mne-to.blogspot.com
    Měj se fajn! Přeji sluníčko, aby zahrada bylo co nejdříve OK.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  15. I já moc gratuluji vyherkyni a tobě milá Dáši přeji krásné dny. Z💙

    OdpovědětVymazat
  16. Trošku vašeho deště vyměníme za naše sluníčko. Také gratulace výherkyni.

    OdpovědětVymazat