neděle 3. března 2019

Gieaway

... slavím 2. výročí ... 
Dnes jsou to dva roky, co jsem začala psát tento blog.
Jak už jsem psala loni zde, ani jsem netušila, 
jestli budu mít o čem psát a co ukazovat, 
protože dnes už víte, že moc tvořivá nejsem :o),
ale zase hodně s Mírou cestujeme a i díky práci se podívám na spoustu zajímavých míst. 
A tak jsem tu stále a stále poznávám nová místa a stále mám snad co ukázat. (Zatím.)
Ale hlavně, za ty dva roky jsem si zde našla hodně virtuálních kamarádek, 
ke kterým se moc ráda vracím, moc ráda se nechám jimi inspirovat 
a moc ráda si čtu jejich příběhy. 
Vaše příběhy. 
Jsem hodně na cestách, ale pokud mi čas dovoluje, ráda vám zanechávám 
pár řádků u Vašich příspěvků. 
S tím časem to máme náročné všechny, o to víc si vážím, 
když i vy si najdete chvilku a zanecháváte mi zde pár řádků. 
Mám z nich radost a ráda si je čtu, ale která z nás ne, že?
Děkuji Vám, že jste tu se mnou a že sem občas nakouknete, 
ať pravidelně, nebo jen náhodou.

A za to tu mám pro Vás soutěž.

Dvěma šťastlivkyním 
zašlu balíček s produkty společnosti Ditipo. 
Jsou to věcičky, ke kterým mám hodně blízko a moc mne baví.

Pokud se chcete zúčastnit, stačí mi zde do pátku 8.3. do 16. hodin zanechat komentář.
V podvečer MDŽ proběhne losování o dvě výhry.










Tak pojďte zkusit své štěstí. 
Dáša F.


37 komentářů:

  1. Dáši,
    vždy sa rada prečítam Tvoje príspevky a pokochám sa krásnymi zábermi. Prajem Tvojmu blogu veľa čitateľov a Tebe radosti...
    Pekný deň,
    A.

    OdpovědětVymazat
  2. Když jsem slavila dvouleté výročí, to jsme byli v rozběhu výstavního kolotoče. Však také můj blog ze začátku byl brán jako webovky o mých a Bobešových společných úspěších na výstavách a v chovu.nVýstavy se dařily, chov nikolvěk. I když jsme za pět sezón získali 5 titulů, včetně mezinárodního šampiona krásy, stále to pro české chovatelky je moc málo na to, aby si ho vybraly na krytí. Potom jsem ale zjistila, že mi dochází téma a začala jsem pomalu a jistě rozšiřovat okruh témat až dostal blog nynější pelmelovou deníkovou formu. A taky mne nenapadlo, že budu slavit za dva měsíce už devátý rok blogování. Takže ti přeju spoustu krásných témat a fotek a radosti s blogem.

    OdpovědětVymazat
  3. Dášo, když jste se tu objevila, tak jsem si říkala to je zajímavá žena, zaregistrovala jsem vás a obdivuji, že vždy najdete čas každému něco napsat. Ráda vás čtu a děkuji za fotky z cest. :-D Anička

    OdpovědětVymazat
  4. Dášo, už dva roky, letí to!Moc se mi líbí tvoje fotky z cest:-)Zkusím tedy štěstí!Přeji hodně krasnych chvil u blogování!

    OdpovědětVymazat
  5. Srdečně zdravím a konečně také píši, protože zatím jen chodím číst a dívat se na známá i neznámá místa, která se objevují na fotkách. Přeji do dalších let hodně poznávaček a jejich popisovaček. Marcela

    OdpovědětVymazat
  6. Velká gratulace:) ať je tvůj blog nadále úspěšný. Těším se na tvoje příspévky a na krásné fotky.

    OdpovědětVymazat
  7. Dášo, tvůj blog jsem objevila nedávno a moc ráda sem nahlížím, co nového se dozvím. Přeji, ať máš co psát ještě hodně dlouho. Rija

    OdpovědětVymazat
  8. Dášo, dva roky? Já k tobě chodím rok a nemůžu se na tvé fotky vynadívat. Těch míst, co vidíš a navštívíš! To je paráda, i když chápu, že mnohdy vykoupená pracovním shonem.
    Moc ti k blogovým narozeninám přeji, ať se ti i nadále daří, ať tě cestování baví a i pracovní cesty ať jsou zpříjemněním všedního den.
    Petra

    OdpovědětVymazat
  9. Dáši a já jako bych tě znala díky obrázkům spoustu let ;-).
    Nikdy si nenechám ujít žádnou tvoji cestu. Je to jistota dokonalých fotek z míst, co nemám šanci asi nikdy vidět.
    Máš smysl pro detail, vidíš to, co jiní ne a možná i díky tomu těch zvláštních nenáhod na cestách máš čím dál víc.
    Přeji ti do dalších blogových let ze ♥️ spoustu pohodových cest a šťastných návratů. Ať máš pořád ostré světlo a úsměv na tváři...měj se fajn napořád.

    OdpovědětVymazat
  10. Děkujeme, že na nás myslíte-ráda nakukuji na Váš blog a kochám se Vaším pohledem na pěkná místa, kam se nestíhám sama podívat. Krásný večer.

    OdpovědětVymazat
  11. Dáška, srdečne gratulujem k peknému výročiu. Veľmi rada chodím na tvoj blog obdivovať krásne fotky miest, na ktoré sa ja asi nedostanem (i keď nikdy nehovor nikdy ... hi hi).
    Tvoje fotky sú robené s láskou a citom pre krásu i detail. Pracovať a písať blog je určite časovo náročné, ale všetko vyváži výsledok v podobe príjemného čítania.
    Taktiež si veľmi vážim tvoje návštevy a komentáre u mňa ... Dáška, do ďalších rokov prajem veľa inšpirácie a chuti zdokumentovať svoje cesty ... maj sa dobre L.

    OdpovědětVymazat
  12. Dášo, já tvůj blog čtu skoro od začátku. A celou dobu obdivuji tvoje fotky a ráda se nechám zavést na mně dosud neznámá místa, nebo se na ty, kde jsem už byla, podívám novým pohledem.
    Hodně nápadů a pořád stejně pěkné fotky do dalších blogových let.

    OdpovědětVymazat
  13. Dobrý večer, ráda u vás nahlížím☺ máte hezké fotky z výletu i pracovních cest☺a budu nahlížet dál. Hezké dny

    OdpovědětVymazat
  14. Dášo, já na tvůj blog chodím také moc ráda. Číst, obdivovat fotky z výletů i roztomilou Terri. Tak přeji ať se ti i nadále daří, ať máš chuť, čas a spoutu nápadů...
    Měj se hezky :)

    OdpovědětVymazat
  15. I já Ti gratuluji! V podstatě jsme se ve stejný čas obě rozhodly zkusit psát svůj blog.
    Ten Tvůj mám moc ráda, protože svými krásnými fotkami mi ukazuješ místa, která neznám.
    Tak ať se Ti v blogerském světě stále daří tak, jako doposud.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  16. Milá Dáška, prajem Ti všetko najlepšie k výročiu. Chodím na Tvoj blog veľmi rada, pretože prostredníctvom Tvojho cestovania spoznávam nové zákutia v Čechách. Teším sa na ďalšie príspevky a krásne fotky. Nech sa darí.

    OdpovědětVymazat
  17. Dáši, gratuluji Tvému blogu a přeji mu aby i nadále měl spoustu čtenářů. Já osobně se sem velmi ráda vracím, protože se díky Tvým nádherným fotkám kouknu na místa,kde jsem nebyla.
    A navíc mám ráda i Vaší Terry :-D
    Tak ať se Ti daří i nadále.
    Danča
    Danča

    OdpovědětVymazat
  18. Dášo, velká gratulace k výročí. Každopádně patřím k pravidelným čtenářkám, vždy se těším na tvé fotky, opravdu nahlížím na tvé cesty s radostí, jen se ještě moci nadechnout té přírody, toho okamžiku. Máš vnímavé oko, cit pro detail, pro zachycení hezkého okamžiku. A to mne velmi u tebe baví. Přeji ti mnoho štěstí na cestách, pohodu na výlety a radost ze všeho, co tě potká.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  19. Dáši, já musím říct teprve dva? Mám pocit, že k tobě na krásné fotky chodím dlouho a moc ráda! A ještě k tomu Terry - to je prostě moje virtuální psí láska!
    Moc gratuluji k blogerským narozeninám, moc si přeji, aby ti tvůj blog dělala radost stejně jako mě!
    Přeji krásné dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  20. Dáši, srdečně blahopřeji k výročí. I když v komentících pokulhávám, patřím mezi pravidelné čtenáře a moc se těším na tvé úžasné fotečky z cest a taky Terrinku.
    Přeji pěkné chvíle u blogování a spoustu čtenářů.
    Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  21. Gratuluji ke krásnému výročí. Moc ráda se tvůj blog chodím kochat fotkama. Díky tobě poznávám spoutu krásných míst, která dokážeš neopakovatelně zachytit. Přeji do dalšího focení a psaní dobré oko a spoustu spokojených čtenářů.

    OdpovědětVymazat
  22. Dáši, neumím si představit, že bys tu se svým blogem nebyla. Dva roky? Ráda bych k tobě chodila číst a obdivovat snímky ještě dvacet let.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  23. Dášo, mám ráda Tvé fotografie a zápisky z cest. Taky jsem milovnicí psů a jsem vždy potěšena, když píšeš o Terrince.
    8. 3. mám narozeniny, tak to by byla dvojnásobná radost :-)
    Přeji Ti, ať Ti blog dělá radost i nadále a přináší mnoho dobrých přátel!
    Zuzka

    OdpovědětVymazat
  24. Milá Dášo, moc ti blahopřeji a přeji hodně dalších krásných článků, fotek, inspirace, pohlazení a spokojených čtenářek.
    Krásné dny.
    Bohunka

    OdpovědětVymazat
  25. Milá Dáši...už dva roky, toto letí viď.
    Moc Tvému blogu blahopřeji a přeji mnoho krásných článků, úžasných fotografií a spokojených čtenářů.
    Moc ráda k Tobě chodím na návštěvu a kochám se krásou Tvých fotozáběrů.
    Měj se moc krásně. Z♥

    OdpovědětVymazat
  26. Milá Dášo,
    gratuluji k druhým narozeninám Tvého blogu, který moc ráda navštěvuji.Je plný nádherných fotek a inspirativních příspěvků.
    Přeji Ti spoustu spokojených čtenářů, kteří se budou rádi vracet, tak jako já.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  27. Vzpomínám si Dášo, když jsem narazila na Tvůj blog. Zaujaly mne Tvoje úžasné fotky i Tvoje povídání, ze kterého je cítit, že jsi úžasný člověk. Moc Ti gratuluji k blogovým narozeninám a jsem ráda, že stále nacházíš témata, díky kterým Tvůj blog žije. Do dalších let přeji hodně inspirace a nadšené čtenáře.
    Jindra

    OdpovědětVymazat
  28. I nu ... mám ráda tvoje obrázky, tvá povídání a tvůj milý úsměv na fotkách. Ale ze všeho nejraději dostávám na své blogu od tebe komentáře. Je v nich laskavý a milý otisk fajn člověka, který je citlivý, empatický a dokáže na dálku pohladit.
    Takže já děkuji a budu se těšit na naše malá setkání v blogovém světě.

    OdpovědětVymazat
  29. Dáši, já jsem ráda, že jsem tě potkala. Moc ráda k tobě chodím a dokonce mi připadá, že to musí být víc let. Tak ať se ti daří jako doposud a já se těším na další potkávání u tebe a i prostřednictvím tvým milých komentářů u mě.

    OdpovědětVymazat
  30. Ahoj,Dášo,sleduju ráda,kudy vedou Tvé "služebky"..byla jsi i u nás na Moravském Slovácku.Tvoje fotečky zaslouží uznání-co tak nějaká výstava??? přeju další úlovky a taky hodně tvůrčí iniciativy. a samozřejmě zkusím štěstí-díky za možnost si zasoutěžit,Helena.

    OdpovědětVymazat
  31. Daso, predne gratuluji k vyroci. At se dal pise samo a je o cem psat a taky mnoho spokojenych ctenaru preji, kteri maji chut a cas komentovat, protoze vim, jaka odmena to je. M.

    OdpovědětVymazat
  32. Také posílám velikou gratulaci k výročí a přeji spoustu hezkých cest, krásných fotografií a šťastných návratů domů a dál sem budu ráda pravidelně nahlížet. Mějte krásné jarní dny. HelenaK

    OdpovědětVymazat
  33. Dášo, posílám velkou gratulaci i já. Těším se z tvých pracovních cest, protože tvé zastavení ,,cestou necestou", je vždy velmi poutavé a fotky nádherné.
    Měj se krásně a foť :o)) J.

    OdpovědětVymazat
  34. Gratuluji ke krásnému druhému výročí. Těším se na další cestovatelské příspěvky z míst, které neznám a třeba díky tobě navštívím.
    Hezké březnové dny, Jitka

    OdpovědětVymazat
  35. Mila Daši,rada k Vam nakukuji.Blahopřeji k vyroči blogu,těšim se na dalši fotografie z cest,ale i z vyletu apod.Přeji krasne dny.
    Vlasta

    OdpovědětVymazat
  36. Dáší, velká gratulace! Poděkování jde i od nás k tobě.
    U tebe na blogu je vždy milo. Člověk se podívá do míst, kde je krásně a kde třeba ani nebyl. Nejde nenapsat, že tvé fotky bývají opravdu nádherné. Nejde "jen" o vyfocení něčeho, ale na tvých fotkách jsou vidět pocity, nálady, energie a kouzlo míst. Dívat se na svět tímto úhlem pohledu a navíc to dokázat zachytit, to není zas tak běžné, to je dar.
    První, na co si v souvislosti s tebou-tvým blogem vzpomenu je jeden příspěvek někdy na počátku tvého blogu - příspěvek z noční Prahy. Tam jsem z tvých fotek ucítila "to něco", kdy jsem si řekla, že sem se budu rozhodně ráda vracet... a od té chvíle tak pravidelně činím.
    Dáší, jen tak dál! Ať kolem sebe rozdáváš radost jako doposud a ať tě to baví!
    Krásné dny
    Katka

    OdpovědětVymazat
  37. Milá Dášo,
    na Váš blog chodím také moc ráda. Ráda Vás čtu,jak jen to čas dovolí a kochám se krásnými fotkami z výletů.
    Přeji Vám ať se stále daří, ať máte chuť, čas a spoustu inspirace. Krásný den JANA

    OdpovědětVymazat