čtvrtek 3. listopadu 2022

Podzimní foto výzva

 ... od Járy D. ...
Tuto výzvu jsem objevila za pět minut dvanáct,
 a protože mám hodně podzimních fotek, výzvu jsem přijala.
Dnes Vás vezmu hned na několik podzimních míst. Začneme v Českém Krumlově, 
poté se přesuneme do Tachova na zámek 
a z Tachova se vrátíme na jih, do zámeckého parku v Třeboni. 
Tak se brouzdejte padajícím listím se mnou.










Městské opevnění v Tachově.








A už jsme v zámeckém parku v Třeboni.





Podzim mám ze všech období nejméně ráda, 
ale když se takto vybarví, tak je naprosto úžasný.
A pokud ještě vykoukne sluníčko, podzim nemá chybu.

Přeji Vám tedy krásný podzimní čas
a ať nám nachystá ještě pár slunečných dní.
Dáša F.

PS: Na zahradě mi ještě pár kytiček kvete.





Jarko, děkuji za skvělou výzvu.

34 komentářů:

  1. Hezké barvičky. Dokud je sluníčko, je to krása....

    OdpovědětVymazat
  2. Dášo,parádní fotky, slunný podzim mám také ráda.

    OdpovědětVymazat
  3. Dášenko, s tebou kdykoli kamkoli!
    Všechna ta místa znám a jak ráda jsem tam s tebou ve spadaném listí zavítala!!!
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné zachycení podzimu....Krumlov nikdy nezklame.Měj se hezky.Eva

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky jako u Tebe vždycky. Do Třeboně zítra odjíždí kamarádka do lázní, tak snad jí bude počasí přát a bude moci město taky pár pěkných fotek pořídit.
    Měj se, Dáši, hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Dášo, jsi šikovná, fotky jsou nádherné 😊

    OdpovědětVymazat
  7. Dáši moc děkuji za tyto nádherné fotografie a účast ve výzvě. Moc jsi mě potěšila. Vidět český Krumlov v podzimních barvách je opravdu úžasné a v Třeboni jsme také byli kdysi dávno, ale jen v létě. Moc hezky ses s výzvou popasovala a ještě nás krásně provedla nádhernými místy s podzimní tématikou a za to Ti moc děkuji. Viděla jsem nadpis článku už včera, ale psalo mi to, že stránka neexistuje. Děkuji Ti a přeji Ti příjemné a pohodové podzimní dny. odkaz na příspěvek bude na mém druhém blogu, kde jsou odkazy na všechny příspěvky v jednom článku: https://duchjara1.blogspot.com/2022/10/podzimni-foto-vyzva-odkazy.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko, já měla připravený tento příspěvek až na zítra, ale nějak "se sám publikoval". :o) :o) Tak jsem ho včera stáhla a zveřejnila dnes ráno.
      Určitě postupně nakouknu na všechny příspěvky, jak se kde podzim vybarvuje.
      Děkuji za výzvu a hezký večer přeji. D.

      Vymazat
  8. Dášo,to jsou nádherné fotografie,některé přímo výstavní.Tenhle podzim nám dal hodně možností ke krásným fotkám.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  9. Dášo, krásně jsi zachytila podzimní atmosféru na krásných místech.
    Měj pohodový víkend. Jitka

    OdpovědětVymazat
  10. Dášo, moc hezké.
    Já mám podzim ráda právě kvůli těm barvičkám.

    OdpovědětVymazat
  11. Ty jsi toho tedy procestovala!!! Já mám na blogu také podzimní fotečky, ale bez výzvy. Nevím o ní.

    OdpovědětVymazat
  12. Nádherné fotky, letošní podzim se vydařil.Příroda krásně maluje.

    OdpovědětVymazat
  13. Moc hezké podzimní fotografie ♥

    OdpovědětVymazat
  14. Vija
    Krásný slunečný podzim, Dášo. Krumlov a Třeboň máme prošlapanou, jen ne na podzim. Přeji hezký víkend. J

    OdpovědětVymazat
  15. Dáši, nádherné fotky a krásně pojatá výzva. Měj pohodovou sobotu.

    OdpovědětVymazat
  16. Zdravím Dášo, Český Krumlov je krásný tam už jsem dlouho nebyla mám tam rodinu,na Kosti letos v létě. Krásné fotografie hezkou sobotu

    OdpovědětVymazat
  17. Krásné fotky, jak říkáš, když se podzim vybarví, dokáže být velmi půvabný. :)

    OdpovědětVymazat
  18. Aha, tak jsem zas nebyla přihlášená. :)

    OdpovědětVymazat
  19. Vija
    Dášo, krásné fotky. Krumlov je láska. Hezké dny měj. K

    OdpovědětVymazat
  20. Krásné fotky, asi nejhezčí jsou ty podzimně zbarvené stromy

    OdpovědětVymazat
  21. V Třeboni a zámeckém parku jsme byli. Už je to pěkných pár let, když byl nás starší syn na vojně a konala se tam přísaha. Bydleli jsme U bílého koníčka a času jsme měli dost , tak jsme Třeboň prozkoumali. Moc se nám tam líbilo.

    OdpovědětVymazat
  22. Krásné fotky :) Já mám podzim ráda moc. Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
  23. Neskutečně nádherné fotky, Dášo! Díky nim jsem se zase mohla vrátit na místa, která mám ráda.

    OdpovědětVymazat
  24. Krásné fotoúlovky! Také já se nyní vracím na blog pomalu po půlročním odpočinku!
    Do Nového roku přeji vše dobré. :-)

    OdpovědětVymazat
  25. Dášo, prosím vrať se mezi nás. Moc nám chybíš))) Eva

    OdpovědětVymazat
  26. Dáši, pořád čekám, že se zase objevíš a nějaké ty tvé vyhlášené snímky opět uvidím.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  27. Dáši, zdravím. Jak koukám, tak chybíš více lidem. Těším se, že se zase objevíš s nějakou reportáží s krásného kouta naší zemičky. Hezké dny ti přeji.

    OdpovědětVymazat