sobota 30. května 2020

Když vás navigace

... vezme zkratkou, ...
to se občas podíváte do míst, o kterých nemáte ani tušení.
Jako já minulý týden.
Vůbec nevím, kudy jedu. Samá polňačka a klikatá cesta, 
začínám mít obavy, zda dojedu do cíle a najednou jsem v mini vesničce 
a přede mnou brána do zámku.
Musela jsem zastavit a jít se podívat dovnitř a zároveň zjistit, kde se nacházím. :o)
No, a kde že jsem to byla? V Odlochovicích.
Tak pojďte nakouknout na neplánované zastavení se mnou.









Toto jsou jen mobilovky :o), foťák zůstal doma. Stejně tak i jetelovky. 
I toto bylo nečekané zastavení, ale nádherné.
Jetel inkarnát.








Asi budu muset vozit foťák s sebou každý den, nikdy totiž nevím, 
co na svých cestách potkám za překvapení.

A co vás v poslední době mile překvapilo?
Mějte krásný víkend a oči otevřené.
Dáša F.


29 komentářů:

  1. Dášo, taková neplánovaná zastávka by se mi moc líbila. Musela jsem se podívat, kde Odlochovice jsou. Zámek i zahrada určitě stojí za návštěvu.
    Krásné je i pole červeného jetele, tady u nás jsem ho ještě neviděla.
    Měj pěkný víkend. Růža

    OdpovědětVymazat
  2. Zkratkou????? to se nám ještě nestalo, ba naopak)))
    Bože ty polní fotky...to je nádhera.
    Na cestách se překvapení vždycky najde.Měj se hezky. Eva

    OdpovědětVymazat
  3. Dášo,když takhle cestuješ by jsi měla mít foťák pořád sebou.I když i mobilem jsou fotky nádherné.Taková překvapení mám ráda,také jsme v pátek jeli a najednou odbočka zámek,ale za moc nestál.Ten tvůj je opravdu krásný a červený jetel,jsem nikde u nás neviděla a to jezdíme hodně všude možně.Máš na zvláštnosti štěstí,jako s fialovými máky.
    Měj hezký zbytek víkendu

    OdpovědětVymazat
  4. Dášo, krásné, jako vždycky. Měj se P.

    OdpovědětVymazat
  5. Dáši, tak to je překvápko, musím taky zapátrat, kde to je, neznám!!!
    A jetel je moc pěkný a barevný.
    Na tvůj dotaz:
    Dnes jsem opustila v Sobotce auto, ušli jsme pár kroků a najednou mi cvaklo, že jsem nezavřela zadní dveře, vrátila jsem se a zavřela je.Před námi stálo auto s několika r.mladíky a tak jsem si uvědomila, jak už blbnu.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  6. Dášo, taky nás navigace vloni vlekla toskánskými polňačkami a na ty výhledy do malebné krajiny nikdy nezapomenu. Jo, občas se vyplatí ji poslouchat :-)
    No to jsou tedy špeky ... minule mák a teď ten jetel. Kroutím hlavou a nestačím se divit.
    Jitka

    OdpovědětVymazat
  7. Přidávám ještě druhý komentář:
    Dáši, tak teď, po nakouknutí do mapy, jsem ještě více překvapená, protože kolem Louňovic to znám docela dobře a ty na nás teď tohle!Opět se ukazuje, jak je fajn chodit na blogy!
    A tobě musím říct, že máš v práci opravdu velký rozptyl!Máš můj neskonalý obdiv! Jiřina z .

    OdpovědětVymazat
  8. Moc krasné fotky, Dáši. Líbí se mi zámeček i jetel. Vůbec to místo neznám. Budu si to muset vygooglit. :)
    Pěkný víkend, Sabi

    OdpovědětVymazat
  9. Dášo, ten zámeček je jako z pohádky. Tak krásný jetel jsem ještě neviděla. Pěknou neděli přeje Marie.

    OdpovědětVymazat
  10. Dáši,
    niekedy sú naše cesty nevyspatateľníé... a zábery sú nádherné, akoby som tam bola :-)
    Pekné dni,
    A.

    OdpovědětVymazat
  11. Dášo, musela jsem si dohledat, kde zámek vlastně je, a s překvapením jsem zjistila, že to není zas až tak daleko od Prahy. Park vypadá krásně upraveně a když jsi ho nafotila, tak je asi volně přístupný, že?
    Díky za pěkné fotky a hezký zbytek víkendu.

    OdpovědětVymazat
  12. Dáši, to je krása, kam všude tě cesty zavedou. Moc krásné fotky. Měj pěknou neděli.

    OdpovědětVymazat
  13. Kouzelné místo, Dášo! Někdy není špatné poslechnout navigaci... Tohle se fakt povedlo!
    Přeji hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  14. Hmmm, stejně jako dámy přede mnou, ani já Odlochovice neznám ;)
    Krásné fotky, i ty jetelové.
    Přeju prima neděli.

    OdpovědětVymazat
  15. Překvapení tohoto týdne pro mne jsou Tvoje fotky. Minivesnička a krásné místo se zámkem.
    Takže díky!
    Pěknou neděli!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  16. Zámek velmi pohledný a co mne těší, že ač zcela neznámý, žije, je krásně opravený a pohled na něj dělá radost. Inkarnát (jetel nachový) je letos hitem sociálních sítí a noční můrou pěstitelů, neb jim ho davy selfie chtivých totálně devastují. Ale musím říct, že když se v krajině kamarádí na jedné straně s řepkou a na druhé třeba s ječmenem, pohled je to nádherný...já nenarazila na celé pole, jen na pár jednotlivců asi vysemeněných z minulé výsadby.

    OdpovědětVymazat
  17. Jo, a moje překvapení nejen týdne, ale posledních mnoha let. Včera jsem při sekání trávy našla ČTYŘLÍSTEK!!!

    OdpovědětVymazat
  18. Dášo, to je krásné místo! A to pole s jetelem je nádherné ... Přeji Ti hezký den, M.

    OdpovědětVymazat
  19. Nádherný kout. To jsi byla ráda, že jsi se koukla do nečekaně do neznáme krajiny. U nás je tolik nádherních míst, které stojí za prozkoumání. Vůbec mi ta obec nic neříká. Musím kouknout do map.

    OdpovědětVymazat
  20. Dáši, to jsou nádherné fotografie. Zkratka se Ti vyplatila a ta jetelová louka nebo pole, to je fascinující nádhera. Prostě perfektní fotografie. Přeji Ti příjemné dny nového měsíce června a další krásné fotografické úlovky.

    OdpovědětVymazat
  21. To se opravdu povedlo!👏👍
    Přeji krásný poslední májový večer.

    OdpovědětVymazat
  22. krásné, a taky pátrám po mapě, kde jsi to byla,Sv.

    OdpovědětVymazat
  23. Co mne příjemného potkalo ? Po dvou měsících mne přestalo bolet v krku, radovala jsem se předčasně, dnes už jsem na tom zase stejně.
    Když mne navigace hodí jinam, zámky, hrady, ani pěkná pole tam nejsou ? Jaká je to spravedlnost :-)
    Krásné červnové dny.

    OdpovědětVymazat
  24. Dáši tvá zkratka měla úžasný cíl...moc krásné místo jsi objevila. A úžasný jetel.. na jeho barvu se nemůžu pokaždé vynadivat. A co mne překvapilo... každý den je vlastně překvapení,nikdy nevím co mne přinese 😊. Ale dnešní návštěva kadeřnictví mne mile potěšila.. konečně vypadám jako normální člověk 😊😊😊. Krásné dny ti přeji. Z💙

    OdpovědětVymazat
  25. Ahoj Dášo, vůbec jsem Odlochovice neznala, musela jsem si to najít na mapě a jsem ráda, že jsem to udělala. Zámek a park vypadají nádherně a zjistila jsem, že se nacházejí kousek od míst, kam celkem jezdíme, takže mám další cíl výletu:-)
    Měj se krásně!
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Ahoj Dáši, to byla bezvadná zkratka s velkým překvapením. Zámeček je romantický, moc se mne líbí. Jetelová pole vypadají nádherné - skoro jako v Provence. Přeji ti pohodový týden - plný příjemných překvapení.

    OdpovědětVymazat
  27. Uzasne misto a to jetelove pole, to je nadhera!!! M:

    OdpovědětVymazat
  28. Úzasné neplánované zastavení a ten jetel ♥

    OdpovědětVymazat
  29. Už aby sa zase objednala nová navigacia. Ja som tak veľmi rada že som si mohla užiť doby kedy sme jazdili po cestách podľa papierových máp. To už tie dnešné deti jednoducho nezažijú, pritom je to škoda. My si to užívali.

    OdpovědětVymazat