pátek 31. ledna 2020

Pomíjivá krása

... aneb zima ve dvou kilometrech ...
Opravdu. 
Na jedné z mých cest jsem před pár dny potkala zimu. 
Byla krátká, ...jen několik kilometrů, ale byla studená. 
Když jsem do tohoto úseku vjela, nechápala jsem. 
Foťák doma a celkem jsem měla napilno, ale opravdu nešlo nezastavit. 
Nejdříve jsem fotila (mobilem) námrazu na stromech 
a rozplývala se nad tou letošní nádherou 
a pak jsem si všimla namrzlých travin. A to už jsem byla ve svém živlu.











Vlevo na fotce auto na blikačkách a já ve škarpě v divných polohách. :o)




Toto není přechod pro chodce. :o)



A takto to vypadalo cestou domů. 
Hledala jsem místa, kde jsem tu nádheru dopoledne viděla a nikde už ani památka.



No, nezdálo se mi to jen?
Nezdálo, vždyť mám fotky jako důkaz.
Děkuji za tyto krásné okamžiky, které trvají jen chvíli, 
ale díky fotografii je máte možnost vidět i Vy.
Přeji Vám spoustu krásných okamžiků, ať se Vám podaří je nafotit, či nikoliv.
Dáša F.

PS: A ještě jedna velká životní událost.
Dnes si byl Lukáš (syn) převzít klíče od svého nového (staršího) bytu. 
Od včera balí a dnes nám vyletěl z hnízda. Nadobro.
Už včera mi kapaly slzy a dnes znovu. 
Vím, že to dnes mělo přijít, a že jsem připravená, ale přesto mně to vzalo. 
A Lukáš mi povídá. "Mami, i já byl včera na měkko, když jsem se balil."

Tak Luky, do nového samostatného života 
Ti s taťkou přejeme hodě štěstí, lásky a spokojenosti.


22 komentářů:

  1. Krásné fotky. Krásná pomíjivost. U nás bylo ještě ráno vše bílé a v poledne zelené.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to jsi se ocitla v zimním království a podařily se Ti krásné fotky!
    Jo,jo děti prostě z hnízda vylétají :-).
    Pěkný víkend, Dáši!
    Hanka
    P.s. Nějak se mi nedaří odeslat komentář. Tak snad tento odejde a nebo ho dostaneš i 3x.

    OdpovědětVymazat
  3. Dáši, krásně umí příroda kouzlit, viď :) ... a ty moc hezky fotíš! Pěkné zimní dny, M.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je nádhera!!! V dnešním desetistupňovém dni to opravdu ,, zastudilo". :-D Nemám ráda zimu,ale sníh a mráz k ní patří a moc bych si oboje už přála. Tyto teploty nad nulou mi nedělají v zimě dobře.
    Synovi přeji ať se mu hezky a dobře bydlí.
    Hezký víkend. Danča

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Omlouvám se za smazání komentáře. Píšu na mobilu a nevšimla jsem si, že mi mnoho slov přepsal. ...Fotografie jsou opravdu úžasné a moc se mi líbí. Děkuji za krásnou podívanou a přeji krásný víkend.

      Vymazat
  6. Dášenko, to je krásně zimní, ještě, žes zastavila a nafotila.
    Synkovi přeji hezké bydlení, však on k mamince cestu nezapomene.
    Hezkou dobrou Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  7. Dášo, moc pěkné fotky. Já ještě letos snad ani pořádnou zimu neviděla...
    Když dítě vylétá z hnízda, je to zvláštní pocit... Mám už to pár let za sebou (syn bydlí sám už šest let), ale taky si pamatuju, jak balil věci do krabic...
    Hezký víkend

    OdpovědětVymazat
  8. Mila Daší,fotky užasne,že se tomu ani nechce věřit.
    Taky si vzpominam,když mi děti vyletli z hnizda.
    Je to už delši dobu a přece mi při čteni tvych řadku nějaka ta slza stekla.
    Měj se krasně
    Vlasta

    OdpovědětVymazat
  9. Dášo,to je nádhera.Ráda fotím námrazu,ale byl u nás asi jednou.Jedině vyjet zase na hory.Já to mám se synem obráceně,nemohu se dočkat až se vrátí do svého domku.Splácí dluhy za svoji bývalou a je v insolvenci.Ještě dva roky.Je mu 48 a to už je o něčem jiném.Jeho fenku jsem si zamilovala,po té mi bude smutno,ale bydlí jenom kousek od nás.Tvému synovi přeji ať je v novém bydlení šťastný.Měj hezký víkend

    OdpovědětVymazat
  10. Dáši, moc děkuji za kouzelné fotky, které mi připomínají, že máme skutečně zimu! Alespoň tedy v kalendáři.
    A neplač! Děti z rodného domu prostě jednou vyletí, ale vrací se do něj. A rádi! je to tak, jak to má být! I když srdce mámy... co si budeme povídat.
    Přeji hezký víkend, Helena

    OdpovědětVymazat
  11. Reklama na zimu, tam neměl Mrazík dovolenou :-)
    Fotky s takovou atmosférou potěší, protože ta bílá dodá krajině šmrnc.
    Já letos neviděla ani vločku, ani náznak zimy.
    Já to opuštění rodného hnízda nesla mizerně, dcera mi chyběla jako parťák, přítel.
    Vrací se domů, ale už to nikdy nebylo a není ono, žijí rychlý život, nemá čas, stále spěchá a čas si sednou a povídat nemá. Zvykla jsem si, ale řeknu to na rovinu, moc mi chybí chvíle, kdy jsme seděly s hrnečkem čaje a povídaly si.

    OdpovědětVymazat
  12. Dáši, díky za tu nádheru. Tu jsem fakt dlouho neviděla. Některé fotky vypadají jako z Mrazíka. To vyletnutí z rodného hnízda jsem zažila třikrát. Je to tak, jak to má být. Někdy mi to ale chybí, ta přítomnost dětí. Měj pěkné dny.

    OdpovědětVymazat
  13. Krásné zimní fotky.
    A dnes je jak na jaře .....
    Ať se Lukymu daří ;)
    Krásný víkend, Ilona

    OdpovědětVymazat
  14. Tak tohle ti závidím. Sníh jsem fotila, ale tohle miluju snad ještě víc než focení sněhu a zrovna letos jsem na to neměla štěstí ani náhodou! Kdybys věděla jak já řvala když se poprvé stěhoval syn! Podruhé už jsem to zvládla, a když se stěhovala dcera už jsem to měla namakaný....ale smutno mi bylo taky...

    OdpovědětVymazat
  15. Docela symbolické pro tuto zimu. Jen pár hodin a je to pryč !!!
    Záběry jsou to ovšem krásné! Opravdu zimní !!!

    OdpovědětVymazat
  16. Dáší, fotečky jsou skvostné. Pohladily. Ukázka pravé zimy je letos opravdu otázkou hodin a vše je zase pryč, alespoň u nás.
    A co se syna týče - pro všechny je to něco nového, ale je to přesně tak, jak to má být. Přeji Lukymu, ať je šťastný a spokojený a všichni ať tuto novou etapu přijmou a získají z ní co nejvíce...
    Prima dny
    K

    OdpovědětVymazat
  17. To známe všechny.....zvykneš si a syn se rád bude vracet:-)))
    Nádherné foto.

    OdpovědětVymazat
  18. Dáši,super fotky, jako vždy.Jednou to muselo přijít,určitě to zvládneš,budete mít více času pro sebe,pěkný celí týden. Božka.

    OdpovědětVymazat
  19. Dáši, fotky dokonalý zimní skvost.
    Zase jsi byla ve správný okamžik na správném místě, takže chápu tvoje zapálení pro věc, já fotila minulý týden námrazu cestou domů v deset večer...takže chápu...jsou věci, co prostě musíš ;-).
    Synovi přeji na nové životní cestě jenom samé příjemné dny a v novém domově teplo a klid, co měl u vás doma.

    OdpovědětVymazat
  20. Překrásné ty omrzlé stromy, úplná nádhera, to jsem neviděla hodně dlouho ♥

    OdpovědětVymazat