úterý 21. května 2019

Archeoskanzen Modrá

... a domácí zvířátka ...
 O skanzenu, který se nachází pár kilometrů od cesty na poradu, 
jsem věděla už dlouho, ale podle fotek na jejich webovkách se mi tam moc nechtělo. 
Jak se říká "vše má svůj čas" a ten přišel nedávno. 
Páteční porada skončila celkem brzo a přesto, že to mám domů 300 km, 
rozhodla jsem se do archeoskanzenu podívat.
Musím říct, že jsem byla mile překvapena.
Když jsem parkovala na bezplatném parkovišti, pršelo. 
Naštěstí to byla jen přeháňka, po chvilce se vyčasilo a tak nic nebránilo vyrazit 
za poznáním. Více informací a popis domečků najdete zde.




Domácí zvířátka se po areálu pohybovala volně, což by se mohlo líbit dětem.
Já jsem takové malé (moc jsem nevyrostla) velké (starší) dítě, takže mně se to líbilo také.

















 


Kousek od skanzenu Modrá se nachází další významné místo. 
Ví někdo které? 
Ale o tom zase příště, tak se nechte překvapit.

Mějte se prima.
Dáša F.

18 komentářů:

  1. Dáši, já vím, ale neprozradím :-) Už se přibližuješ - já jsem z Přerova (sem asi nepřijedeš), ale do Olomouce bys mohla (tam pracuji). Měj se krásně P.

    OdpovědětVymazat
  2. Dáši,hezké místo určitě by se mě tam líbilo,ten klídek.Božka.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásne ... a stále je čo obdivovať, zastaviť sa, oddýchnuť si ... Dáška ďakujem za prechádzku ... L.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné místo a mezi zvířátky by se mi také líbilo. Také jsem takové malé velké dítě. :-D
    Opatruj se na cestách.
    Danča

    OdpovědětVymazat
  5. Okolí Modré máme moc rádi. Jen mě napadá, že v okolí je toho více - Živá voda, rozhledna Salaš, ale asi myslíš něco daleko známějšího ;) Centrum jedné dávno zaniklé říše ;)
    Taky jsme tam letos byli, jezdíme sem aspoň jednou za rok.
    Tak snad se na jižní Moravě líbilo.
    Hezký den, Ilona

    OdpovědětVymazat
  6. dobré ráno-Velehrad.doporučuju všem,kdo mají příležitost toto nádherné místo navštívit.nebudete zklamáni,Helena.

    OdpovědětVymazat
  7. Jé, tak tam by se líbilo i mě. Hlavě ty ovečky :D Škoda, že je to daleko...

    OdpovědětVymazat
  8. Dáši, moc pěkné místo. Díky za reportáž. Měj pěkné dny.

    OdpovědětVymazat
  9. Dášenko, díky za fotky z Modré. My, když jsme byli na dovolené v Kobylí, jezdili jsme po ,,okolí,, a byli jsme na Velehradě a v Buchlovicích, na Buchlově, v Kyjově a Hodoníně a Miloticích a všude možně...ale do skanzenu jsme nešli, my truhlíci. Ale víme o něm, snad jednou...koukám, že ta bílá modelka věděla, co potřebuješ pro pěknou fotku! Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  10. Dáši tam by se mi také moc líbilo, ůžasné místo. Připisuji si na seznam výletů.
    A tobě moc děkuji za nádherné fotky. Měj se moc krásně.Z♥

    OdpovědětVymazat
  11. Dáši, to je pěkné místo. A počasí ti fakt vyšlo :)

    OdpovědětVymazat
  12. Daso, to je moc pekne misto, ty domecky a chyse, detem by se tam libilo, i mne:-). M.

    OdpovědětVymazat
  13. Dášo,pěkný skanzen.Skanzeny mám ráda,nacházím v nich klid a pohodu.Baví mě více,jak drahé interiéry zámků.Vždy říkám,že moji předkové byli asi spíše zemědělci.Pár skanzenů jsem viděla,ale ten směr,kde je tento vůbec neznám a tak ani nevím,co dalšího tam je zajímavého.
    Fotky máš moc krásné.Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  14. To je krásný. Tady by se mi líbilo.
    Ty staré časy mají něco do sebe.

    OdpovědětVymazat
  15. Podle fotek to tam vypadá velmi malebně. Já zrovna tyhle končiny skoro neznám, takže díky za fotoreportáž.

    OdpovědětVymazat
  16. Dáši, to je nádhera! jen jsem si tam představila Aarona - to by se zvířátka proběhla :o)
    Myslím, že tuším, že to je nedaleko Velehradu.
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  17. ... no přece můj rodný Velehrad:-) Ifka

    OdpovědětVymazat
  18. Dáši, to je krásné místo. Děkuji za pěknou procházku.
    Přeji ti krásný víkend. Iva

    OdpovědětVymazat