neděle 27. června 2021

Na Vydře

 ... to miluju ...
Ale to není žádná novinka. 
Takže cestou domů z Železné Rudy jsme se zde museli zastavit.
Vezmu Vás sem už po několikáté, více v záložce Vydra.
Ale jedno překvapení mám. Když jsme parkovali kousek od Čeňkovy pily, 
viděli jsme filmaře, jak natáčí nové díly Policie Modrava.
A také v řece bylo celkem dost vody, oproti jiným létům.
Tak nakoukněte.








Na Turnerově chatě jsem si dala borůvkové knedlíky, ale už to není, co to bývalo.
 Škoda. Příště si je už asi nedám.


Bylo nádherné letní počasí a tak jsme nohy ve Vydře smočily obě, Terri i já. :o)



                                   
Je mi tu moc dobře a určitě se sem zase vrátím.
A jaké je vaše místo, kam se opakovaně a rádi vracíte?

Mějte prima týden a užívejte si léto.
Dáša F.

PS: Něco z natáčení. Ticho, jedeme naostro!






24 komentářů:

  1. Dáši, bylo celkem jasné, že to bude Vydra. Nedivím se, je to fakt nádhera, i Terri to ocenila!
    Přeji hodně takových cest. Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Dášo, hezky jsem se s Tebou prošla. Šumava je krásná.
    A moje oblíbené místo? Třeba právě Křemešník kde jsme nedávno byli.
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  3. I naše oblíbené místo; kam se člověk vrací rád. A na borůvkové jsme taky chodili)))

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky, Dášo. V létě se zase na Šumavu chystáme, Vydru nemůžeme vynechat. Krásné léto. Pavla

    OdpovědětVymazat
  5. Ráda jsem se s Tebou k Vydře podívala. Šumava je také naše oblíbené místo, ale dostaneme se tam zřídka. Moc rádi máme třeba turnovské skalní město, jenže nejsme sami.
    Měj se hezky, zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
  6. Dáši, ty fotky jsou zase bombastické. Jak pro časopis. A díky, že vím o natáčení nových dílů Modravy. Já na to koukám snad jen kvůli těm záběrům šumavské přírody 😊. Měj se krásně. P.

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Dášo, krásné je místo kam se ráda vracíš a ještě k tomu třešinka na dortu - vidět natáčení úspěšného seriálu. Moc se mne líbí tvoje fotky a hladím Terrinku.

    OdpovědětVymazat
  8. Dášo, Vydra je krásná pořád :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Dášo, Šumava je krásná. Je to i naše oblíbené místo, kam se rádi vracíme. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Dáši, je to opět nádhera, na tohle místo se vyplatí vracet. Měj pohodový vstup do nového týdne.

    OdpovědětVymazat
  11. Právě Policie Modrava mi začala dělat nesmírné chutě na Šumavu. Jenže mám doma chlapa - poleno, kterému výlety a vycházky do přírody nic neříkají. Když to jde, jedu sama nebo s cestovkou na jeden den. Ale na víc dnů jsem zatím možnost neměla. A Šumavu, co se zas opatrně dá jezdit do zahraničí ta cestovka už zrušila. A s nikým jiným možnost jet nemám, a vlakem už je to přece jen dost dlouhá trasa, ubere člověku velký kus doby, kdy se může kochat....

    OdpovědětVymazat
  12. Dášo,nádhera,nedivím se,že se sem ráda vracíš.My jsme měli vždy smůlu,že nám na Šumavě hodně pršelo.Jednou tak,že jsme se sbalili a jeli na Jižní Moravu.Já si zamilovala pár míst v Českém ráji,kam jsem jezdila s vnoučatama na dovolené.
    Jsem ráda,že se natáčí nové díly Modravy,koukám na ten seriál ráda.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
  13. Dáši,
    krásne miesto a mala si aj o zážitok viacej :-)
    Knedlíky vyzerajú dobre, ale ja mám najradšej domáce...
    Pekné dni,
    A.

    OdpovědětVymazat
  14. Daso, vubec se nedivim, ze se sem vracis,mit to bliz, byla bych tam take casto a rada. M. Ja se rada vracim do mist, odkud pochazim:-).

    OdpovědětVymazat
  15. Dášo, krásné místo, krásné fotky, spokojené obě, to je nejvíc. I mě se Vydra moc líbila, snad se někdy vrátím. Měj se hezky. J

    OdpovědětVymazat
  16. Dášo, ještě zvuk kdyby ty fotky měly :-)))). Je to nádhera.

    OdpovědětVymazat
  17. moc hezké fotky,a na nové díly Modravy se těším,Sv.

    OdpovědětVymazat
  18. Dášo, to byl pěkný výlet. Díky za foto. Určitě se tam také někdy podívám.M.

    OdpovědětVymazat
  19. Vůbec se ti, Dášo nedivím, Vydra je nádherná a úžasně fotogenická. Novými díly Policie Modrava jsi mě také potišela, koukám se na tento seriál docela ráda a vždy vzdychám nad nádhernou krajinou.

    OdpovědětVymazat
  20. Dášenko, vítám tento tvůj článek a fotky, Vydru a Jetřichovice odjakživa mám nejraději.
    Seriál sice neznám, nicméně jste si to tam všichni tři i tak užili a koukám, měli jste krásné počasí. Moc zdravím Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  21. Modravu nesleduji, ale je bezva vidět herce při jejich práci, mě se to jednou poštěstilo ve Znojmě :-) Děkuji za krásnou procházku, tento kout Česka neznám. Knedlíky, i když byly dříve lepší, jak píšeš, nevypadají na talíři špatně :-)
    Dáši, měj se moc hezky :-)

    OdpovědětVymazat
  22. Taky bych se ráda vracela do tak krásných míst. Taky mám místa, která mám ráda. To jedno je cesta kolem řeky až do Ratibořic.
    Vy jste měli ještě jako třešničku na dortu vidět, že se opravdu točí nové díly Policie Modrava.
    Pěkné dny, Dáši !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  23. Moc krásné fotografie z nádherného místa. Modravu sledujeme a tak se můžeme těšit na další díly...i když přes léto jde u nás televize docela minimálně. Děkuji za krásnou podívanou a přeji ti příjemné lední dny v pohodě a ve zdraví.

    OdpovědětVymazat
  24. Pěkně nafoceno, mám Šumavu ráda, ale jsem na opačném konci republiky. Vydra je lákavá a inspirující. Díky za nahlédnutí. ☺

    OdpovědětVymazat