neděle 15. prosince 2019

Výhra v Bella Rose

... za komentář ...
 na blogu Nordic Passion.
Marcelce jsem okomentovala věnec, který nazdobila v soutěži s Bella Rose 
a za pár dní jsem se stala semifinalistkou. Už to mi udělalo radost, 
ale představa výhry z tolika komentářů i z různých dalších soutěžních blogů 
mne nechávala v klidu. 
Když tu náhle ...., jednoho dne mi píše Marcelka, že mne e - shop Bella Rose vylosoval 
a jsem vítězkou poukazu v hodnotě 1 000 Kč na nákup jejich krásného zboží.
Ani jsem tomu nemohla uvěřit.
A protože dlouho toužím po svítící hvězdě v podobě stolní lampičky, tak volba byla jasná. 
Jenže než jsem si vybrala vše, co jsem chtěla, 
tak hodně zboží se stávalo vyprodaným. Takže nakonec mám hvězdu závěsnou 
a jediná místnost, kde máme garnýž je pracovna. No a ode dneška už nám krásně svítí.


Při rozbalování balíčku jsem měla malé Vánoce. 
Musím napsat, že zboží bylo pečlivě zabalené a ještě jsem dostala pár dárečků navíc.
Moc za vše děkuji.




K závěsné hvězdě jsem si přiobjednala zapékací mísu ve tvaru srdce vel. L, 
ta byla už jen růžová a další misku vel. L, v domnění, že je smetanová 
a ona byla světlounce modrá. Ale spolu jim to sluší.





Z výhry mám velikou radost a e shop Bella Rose mohu jen doporučit.

Přeji Vám krásný předvánoční týden.
Dáša F.

PS: Včera jsme byli v Ikea pro sedačku a otáčecí židle do pracovny, 
kterou trošku předěláváme.
Při té příležitosti jsem si koupila i nový svícen, ze kterého mám také radost. :o)

14 komentářů:

  1. Dášo, ještě jednou gratuluji k výhře. Hvězda je moc pěkná a ty zapékací misky, co sis přbrala, taky. Tak ať ti všechno dělá radost.
    Hezké dny

    OdpovědětVymazat
  2. Blahopřeji k výhře! Každý rok si říkám, že si koupím svítící hvězdu a ani letos jsem si ji ještě nekoupila :-). Tobě už dělá parádu a ty dva další kousky sis vybrala taky dobře.
    Hezké dny, Dáši!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Dášo, moc gratuluji k výhře a moc ti jí přeji! Keramiku IB mám a mám ji moc ráda! Dobře si vybrala.
    Přeji hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Moc gratuluju k výhře. Na Bella rose mají opravdu krásné věci!

    OdpovědětVymazat
  5. Dáši gratuluji k výhře. A moc hezkou hvězdu sis vybrala. A ty misky jsou úplně super!!!
    Hezký den.
    Danča

    OdpovědětVymazat
  6. Dášo,gratuluji k výhře.Ta hvězda se mi moc líbí i misky a dekoraci na okně máš nádhernou.Vůbec neznám Bella Rose,musím se s ní seznámit.Hezké předvánoční dny

    OdpovědětVymazat
  7. Dáši, to je krásná výhra. Bella rose znám, také tam občas chodím. Měj pěkné dny.

    OdpovědětVymazat
  8. Dáši,krásná výhra gratuluji,Sv.
    http://sweetlaj.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. Mám moc ráda svítící hvězdy a po dvou návštěvách adventů venku, jsem si tu lásku potvrdila. prostě hvězdy vládnou světovému adventu (tedy tomu v německy mluvících zemích určitě) Kdysi jsem si podobnou, ale papírovou přivezla ještě z NDR. A jelikož jsem měla dvě okna, druhou jsem si podle té původní vyrobila sama. Už vzaly za ta léta a troje stěhování holky za své a doteď jsem se k tomu, abych si koupila jinou nedokopala. Ta co bych opravdu chtěla je děsně drahá (tedy na moje možnosti) a na ostatní vždycky zapomenu. Nu, snad se mi podaří při nějakém výprodeji světlíšek hvězdu ulovit...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, mohu potvrdit, v městech bývalé NDR svítí stejné či podobné hvězdy všude, ve městech, ve vesničkách, na veřejných budovách i v soukromých domech.
      Dáše přeji, aby se z nových předmětů dlouho těšila.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Daso, mco me tesi, ze jsi si mohla udelat radost. Krasne kousky jsi si vybrala, at delaji dlouho radost:-). M.

    OdpovědětVymazat
  11. Dáši, krásné věci jsi si za výhru pořídila! Přeji Ti pěkné předvánoční dny, M.

    OdpovědětVymazat
  12. Velká gratulace:-) a moc pěkný nákup.

    OdpovědětVymazat
  13. I love this star!!!
    Happy Christmas time
    Elisabeth

    OdpovědětVymazat