sobota 20. dubna 2019

Kvetoucí sakury

... na Hosíně ...
Poslední dobou trošku nestíhám.
Během pár týdnů vytvářím už druhou fotoknihu a tak vše jde stranou. 
Na obě mají slevovou akci, vždy do určitého termínu,
a tak tvořím a na blogy jsem se nedostala.
No, kniha už bude skoro hotová 
a tak jsem včera pozvala moji mamku s babičkou k nám na zahradu.
Poseděly jsme, pokecaly jsme a pak jsem je vytáhla na malý výlet. 
Na místo kousek od nás, kde ani jedna předtím nebyla, 
a to na Hosín, kde zrovna kvetou sakury.
O hosínském kostele jsem psala už lonipředloni
takže místo možná poznáte.
Tentokrát jsem si to tu užívala o to víc, 
když jsem viděla mamku s babičkou, jak se zde kochají.
Tak jestli chcete, pojďte se do třetice pokochat s námi.


  
 Mamka s babičkou, ta letos oslavila 88 let.









Přeji vám krásné Velikonoce
plné radosti a pohody.
Dáša F.

PS: Příspěvek, který jsem už minule posunula snad zveřejním příště.
Prostě nestíhám. :o)

15 komentářů:

  1. Magnólie a sakury resp. ozdobné formy peckovin miluju. Zatímco ty magnólie na zahradě už nějaké mám a ještě budou, v těch peckovinách mám zatím manko .... To se musí napravit... Jinak se sakurama kochám když jsem u dcery v Litomyšli.

    OdpovědětVymazat
  2. Dáši, nádhera i já se kochám. Měj pěkné pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  3. Dášo, Hosín je další místo, které neznám. Vypadá to na tvých fotkách úžasně, teď to musí být na vlastní oči nádhera....
    A s tím nestíháním.... Letos je to mazec, já mám třeba na zahradě skluz asi 3 týdny.... ve skleníku nemám ještě ani rajské ani papriky. Jindy už mám osázené i truhlíky, schované do zmrzlíků taky ve skleníku, letos nic. Ale co, ono se to nějak srovná.... :o)
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
  4. Dáši, to je krásy...už jsem obdivovala vloni, říkala jsem si, jestli se letos zase vydáš. Škoda že od nás je to tááák daleko.
    Jinak čas pádí stejně asi nám všem jaksi víc, ale to dáme :-).
    Stíhej jen to co bude potřeba nutně a hlavně budeš chtít...
    Krásné Velikonoce.

    OdpovědětVymazat
  5. Dášo, kochala jsem se s chutí - jak sakurami, tak kostelem. Oboje je moc pěkné.
    Hezké velikonoční dny

    OdpovědětVymazat
  6. Dáši, sakury jsou úžasné den plný krásy a okouzlení,hezký den.Božka.

    OdpovědětVymazat
  7. Dáši i já jsem se pokochala.. opravdová nadhera.
    Moc děkuji za tak krásné fotky a pohodové Velikonoce ti přeji. Z🖤

    OdpovědětVymazat
  8. Dáši, děkuji za krásné fotky a i za "seznámení" s maminkou a babičkou! Obě vypadají úžasně, babičce bych ten věk rozhodně nehádala.
    Přeji příjemný sváteční večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Nádhera, to sú japonské čerešne? Krása.
    Prajem Ti Dáška krásnu Veľkú noc!
    A.

    OdpovědětVymazat
  10. Dáši, vypadá to, že maminka i babička jsou KOČKY a že to máš po nich.
    Díky za pěkný výlet - taková záplava růžové a ten hezký kostel!
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  11. Překrásné.Sakury a kostel úžasná kombinace.U nás máme sakury v jedné dost rušné ulici a když fotím nakonec nic nezveřejním,protože to nejde bez aut a lidí.Maminka s babičkou jsou opravdu kočky.

    OdpovědětVymazat
  12. Babička je obdivuhodná, Dášo. Přeji jí hodně zdraví a vitality do dalších let.
    Jindra

    OdpovědětVymazat
  13. Květy sakury jsou úžasné. Ještě si k tomu představím tu vůni... Musí tam být krásně :o)

    OdpovědětVymazat