pondělí 21. května 2018

Nezapomenutelný cyklozájezd

... kolem jezera Chiemsee ...
V sobotu se chystáme do Rakouska na již tradiční cyklozájezd.
(Kamarád vybere termín, zajistí celý autobus svých přátel a známých a jede se)
Loni jsme byli také a byla to nádherná trasa kolem rakouských jezer, 
psala jsem tu a tu,
ale jeden cyklozájezd byl opravdu výjimečný, nezapomenutelný. 
Dodnes na něj všichni rádi vzpomínáme, byl to zážitek i pro malé cestovatele.
Zjistili jsme, že nejen v Čechách byly vylité řeky ze svých koryt, 
ale i v Německu se jezero trochu rozvodnilo.
Trasa kolem jezera měřila, myslím, kolem 55 km.
No, projeďte se s námi.







Já jedu naboso. 
Boty jsem si nechtěla močit, tak jsou v košíku. :o)
Jenže ke konci výletu už jsme chvátali a nebyl čas boty stále sundavat, 
takže se koupaly také.






Tudy cesta asi nevede...., takže kudy?


 Naši spoluvýletníci.




 K autobusu jsme dojeli vyčerpaní, ale plní neopakovatelných dojmů a zážitků. 
Tato trasa se zapsala do hlavy a do srdcí všem, kteří ji ten den projeli s námi.
A v sobotu opět na tuto jízdu všichni zavzpomínáme,
psal se červen 2010.

 A co vy, 
také máte nezapomenutelný zážitek, na který pravidelně vzpomínáte?
Přeji vám krásné dny nového týdne.
Dáša F.


22 komentářů:

  1. Dáši, mám hodně nezapomenutelných zážitků, ale s kolem jsem se ještě nekoupala!!! Páni! Fotky jsou tedy krásné, to jo!
    Přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Dáši moc krásná, jízda vodou,dost odvážné Božka

    OdpovědětVymazat
  3. Dášo, tak to věřím, že takový výlet je nezapomenutelným.Fotky jsou nádherné a máte můj obdiv, že jste to v té vodě dali.
    Měj se hezky, Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zapomněla jsem napsat, že mým nezapomenutelným zážitkem byla cesta do bývalé Jugoslávie.Už z Rakouska jsme dolů k moři jeli starou škodovkou pouze na ruční brzdu....

      Vymazat
  4. Dášo, tak tomu říkám zážitek!Ale už kvůli těm krásným fotkám to za to stálo! Měj se krásně! Inka

    OdpovědětVymazat
  5. Dáši, tak to je "super" jízda a ty záběry jsou vlastně krásné i s tou zatopenou lavičkou...myslím, že jízda na kole vodou- hm...máš můj obdiv- to chce i řádnou fyzičku!! Musel to být krásný zážitek!! A nezapomenutelný.
    A to je na tom to krásné- tak si to v sobotu užijte!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  6. Dáši, to je skvělé, že jste to zvládli zdokumentovat. Takové cyklistikování/plavení. Ať vám vyjde krásně nová výprava...
    Já jsem na kole měla pár extra zážitků: jeden byl sjezd z Hlavatice do Turnova, dost jsme spěchali, úvozem, a najednou jsem nabrala do předního kola borovou větev, kolo naráz zastavilo, mě vymrštilo a já ho přeletěla, mladík, který jel za mnou, málem do mne vrazil. Přistála jsem na nohách a nic se mi nestalo, jen přední kolo bylo zdeformované. Dodnes děkuji svému andělovi.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  7. Dáši, to je parádní zážitek, na který se hned tak nezapomene. Užívejte výletu a krásné dny. Iva

    OdpovědětVymazat
  8. Tu vodu bych tam sice nemusela:)), ale jinak to vypadá, že to byl úžasný výlet :))
    Užijte si i výlet následující :))))

    OdpovědětVymazat
  9. Tak to se nedivím, Dášo, že tento cyklovýlet je nezapomenutelný:-). Takhle se brodit s kolem vodou, to chce pořádnou sílu v nohách:-). Ale ty záběry krajiny jsou překrásné.
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
  10. Tak to byl vodo-cyklo výlet. S kolem jsem tedy ještě takhle vodou neplavila. To věřím, že je to zážitek, na který se nezapomíná. A Ty ho máš krásně zdokumentovaný. Moc hezké jsou fotky krajiny.
    Hezké dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  11. Vše je o lidech, když se setká správná parta, sedne si, pak je důvod tato shledání opakovat a udělat z nich tradici.
    Navíc to prostředí je kouzelné, sice nejsem kolař, ale je tam i na pěší cestování nádherně. ..a jako bonus, krásné fotky.

    OdpovědětVymazat
  12. Daso, museli jste si maknout s tim odporem vody jeste mnohem vic. To misto je ale uzasne!!! Hzeky vecer. M.

    OdpovědětVymazat
  13. Dáši, nádherné fotky a vzpomínky. To musela být celkem dřina v té vodě jet. Měj pěkný večer.

    OdpovědětVymazat
  14. Moc hezké záběry. I ve zkáze povodní je něco krásného. Ale mít pořád nohy v mokru by mi určitě vadilo.
    Krásný večer, pa.

    OdpovědětVymazat
  15. Cyklotrasa cez jazero...tak to verím, že to musel byť nezabudnuteľný zážitok. Len asi trošku namáhavý :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Jů, tedy to jste zažili opravdu neopakovatelné chvilky...Modré nebe nad hlavou a nohy ve vodě...

    OdpovědětVymazat
  17. Dášo, tak to byl tedy zážitek!! Jízdu na kole ve vodě jsem nikdy nezkoušela, musíš mít parádní fyzičku :-)).
    Pěkné dny přeji. ZaZa

    OdpovědětVymazat
  18. Dáši, takéto akcie namajú chybu. :):):)Tiež radi bicyklujeme. Nech sa darí! D. :)

    OdpovědětVymazat
  19. Cyklo výlet ve vodě, ani bych nevěřila, že to ve vodě takhle pojede ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
  20. Téééda, Dášo, kudy tudy cesta? Můj manžel je na kole jako doma, 100km na horském kole v terénu úplně v klidu. Já holt na ten sport vůbec nejsem. Super fotky, vodní „bajkerko“ :)

    OdpovědětVymazat
  21. Jůůůů.super fotky i výlet!:-)

    OdpovědětVymazat