středa 21. února 2018

Zrcadlení

... nad to není ...
Jak jsem psala minule, ze Slavkova mám ještě jeden mimořádný zážitek.
Když jsem procházela parkem a fotila západ slunce, 
došla jsem k fontáně, kde se na rovné hladině zrcadlil strom. 
Samo o sobě to byla nádherná podívaná, ale pak jsem si stoupla na kraj kašny 
a viděla to, co fotka neukáže.
Koruna stromů vypadala jako kořeny a šla do obrovské hloubky. 
Připadala jsem si jako v Avataru, ve 3D.
Ta hloubka byla neuvěřitelná, bála jsem se, že kdybych tam spadla, 
nikdo by mne nevytáhl.
Přitom jinde pod vodou bylo vidět na dno. :o)
Nikdy jsem toto 3D v přírodě neviděla, bylo to strhující, pohádkově kouzelné
a já se dívala do té hloubky a nemohla odtrhnout oči.








Bylo to nádherné zastavení.

Vám přeji krásnou středu 
a děkuji za nakouknutí a milé komentáře, 
které mi tu necháváte.

Dáša F.

50 komentářů:

  1. Nádhera priam mysteriózna. Dáška, je mi veľmi sympatické ako vždy dokážeš nájsť aj v obyčajných veciach(na prvý pohľad) niečo výnimočné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni, moc děkuji za milý komentář. Také se občas divím, co mne dokáže zaujmout. Je to přesně "motto" mého blogu. :o) A tentokrát doslova, vidět tu hloubku bylo fascinující. Těžko se to popisuje, ale já nic takového dříve neviděla.
      Přeji krásné dny. D.

      Vymazat
  2. Krásné zastavení, hluboký zážitek, propojení...

    OdpovědětVymazat
  3. Dáši, to je nádhera. Výjimečný zážitek. Díky.

    OdpovědětVymazat
  4. Daso, to je skutecne nadherny strom a k tomu to zrcadleni, to pridava dalsi rozmer. Verim, ze v realu to muselo byt jeste pusobivejsi. Hezky den. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcel, děkuji. Toto nešlo nevidět a díky tomu jsem stále dokola chodila kolem kašny a koukala na nekonečné dno.
      Přeji hezký večer. D.

      Vymazat
  5. Dášo,
    to je nádherná podívaná i přes monitor !
    Někdy se stačí jen zastavit rozhlédnout se kolem :-)
    krásné další cestovatelské zážitky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, moc děkuji. Toto zastavení jsem si opravdu vychutnala. D.

      Vymazat
  6. Dášo, teda to je úchvatné. Nádherné zachycení zrcadlení a věřím, že ten zážitek pohledu byl fascinující. Dívám se na ty fotky stále dokola...
    Máš vždy oči otevřené a příroda ti nabízí své krásno.
    Tak měj hezké dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Álo, děkuji. Někdy není jednoduché dostat do záběru co potřebuji a tak musím různě popocházet, přisedávat a dostávat se do zajímavých poloh. Kdyby v tu chvíli někdo fotil mne, asi byste se občas pobavili.
      Hezké dny. D.

      Vymazat
  7. Tak tomu se říká krása !!!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  8. A jiný projde kolem bez povšimnutí...No není to škoda? A není to naopak dar, takové věci vidět?! Úžasný zážitek, Dášo.
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Henrietko, asi je to tak, někoho by to ani nezaujalo. Ale já jsem takto rovnou hladinu, bez vlnek, nikdy snad neviděla. Jiná zrcadlení, která jsem málokdy fotila, nebyla takto čistá.
      Samotnou mne to dostalo.
      Přeji krásné dny. D.

      Vymazat
  9. Úžasné, Dáši!
    Fotky jsou dokonalé!
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heleno, moc děkuji za pochvalu a posílám všem pozdravy. D.

      Vymazat
  10. Dášo, krásné. Stát, koukat a zrcadlit :o) J.

    OdpovědětVymazat
  11. Nádherné fotky :-) To musel být úžasný zážitek :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné fotky. K tomu se víc říct nedá...

    OdpovědětVymazat
  13. wow, tak to jsou úžasné fotky ...asi tam budu muset taky vyrazit :-) Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, je tam krásně. Park je rozlehlý, celý jsem ho ani neprošla a těch fontánek a jezírek. Určitě by se Ti tam líbilo.
      Hezké dny. D.

      Vymazat
    2. Já vím jak to tam vypadá....máme tam odtud svatební fotky :-)

      Vymazat
    3. Super, tak ty musí být nádherné.

      Vymazat
  14. Odpovědi
    1. Danielko, děkuji za nahlédnutí a posílám pozdravy. D.

      Vymazat
  15. Strhující zážitek...děkuji.

    OdpovědětVymazat
  16. Dobrý den,co dodat........u mého tatínka,který byl fotografem,byste měla 1*...a u mně také.už jsem to psala vícero blogerkám a Vy si to také zasloužíte!!!tatínek říkával:"než zmáčkneš spoušť,otevři oči". a tak se snažím i já otevírat oči a necvakat "jen tak". moc se Vám to povedlo. a hlavně,že se Vám nezatočila hlava........mně se točí,jen na to mrknu.....
    přeju víc tak hezkých snímků a samé pěkné dny,Helena.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, děkuji za návštěvu mého blogu a moc jste mne potěšila milým komentářem. Děkuji moc za pochvalu a jsem ráda, že se fotky líbí i takové odbornici, která na ně kouká okem téměř profíka.
      Přeji krásné dny. D.

      Vymazat
    2. jéééééééééééé...kdepak já a profík..............
      to tatínek byl kapacita,vypracoval se sám a opravdu UMĚL!!!
      já to neumím,ale dělám to s láskou!!! tak zase příště nad dalším příspěvkem.těším se,Helena.

      Vymazat
    3. To jsme na tom stejně, já to také neumím, ale dělám to s láskou.... :o)

      Vymazat
    4. a přečetla jsem si v minulém příspěvku,že jste jela do U.Brodu.to jako do Uherského Brodu?já bydlím 15km odtud.mimo jiné,máme krásný zámek,Nový Světlov,dobrou noc.

      Vymazat
    5. Ano, je to Uherský Brod. A děkuji za tip, pokud mi to někdy vyjde ráda se do Bojkovic na zámek podívám. Hezkou sobotu přeji. D.

      Vymazat
  17. Povedené a krásné :-) Na to už musí mít člověk talent

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, moc děkuji. To by určitě zvládl vyfotit každý, kdo by si toho zrcadlení všiml. :o)
      Přeji krásný večer. D.

      Vymazat
  18. Dáši achychy ách.. nádhera.
    Tvé zrcadlení je opravdu úžasný zážitek a pohlazení u srdíčka. Jsi šikulka.
    Krásný večer ti přeji.Z ❤

    OdpovědětVymazat
  19. Dáši, úžasné fotky! Věřím, že to musel být zážitek! K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Karlo, děkuji. Zážitek to opravdu byl a pěkně hluboký. :o)
      Hezkou sobotu. D.

      Vymazat