neděle 18. února 2018

Zastavení

... ve Slavkově u Brna ...
Ve čtvrtek jsem cestovala do U. Brodu, 
kdo mne čte ví, že je to od nás 300 km, na páteční poradu. 
Už minule jsem si řekla, že každou cestu na, nebo z porady, 
navštívím jeden z mnoha Moravských zámků, nebo některých památek.
Cestou tam jsem byla pracovně v Jihlavě, pro mne zatím nejúspěšnější den ve firmě, 
ale na památky už mi nezbyl čas. 
 Páteční porada se o trochu protáhla a já vyjížděla ze zasněženého 
a zamračeného Brodu. Na focení to moc nebylo, ale já stále doufala, 
že až někde zastavím, bude to výjimečné.
Míjela jsem pár míst, která mám v plánu postupně navštívit, ale počasí mi nepřálo. 
Blížila jsem se k Brnu a věděla jsem, že už asi žádnou památku nepotkám, 
když tu náhle cedule ukazující  "Zámek" 
Byla to poslední možná zastávka a tak - děj se, co má.
A dělo  se.
Zastavuji ve Slavkově u Brna a stoupám směrem k zámku. 
Udělám pár fotek a jdu do zahrad. 
Obejdu zámek a přede mnou se objevuje rozsáhlý park s několika kašnami,
vodní nádrží a řadou soch. Naskýtá se mi úžasná podívaná. 
A pak to přišlo - západ slunce. 
Slunce, které celý den nebylo vidět. Bylo rudé a kolem červánky. 
Byla to dech beroucí podívaná a já chodila po zahradě sem a tam a fotila.
















Ještě mám z tohoto místa jeden mimořádný zážitek, ale o tom až příště.
Cestou domů jsem se stále usmívala a prožívala radost z nečekaného zastavení.

Už jsem se ptala minule, 
 také posíláte přání tam nahoru a čekáte, jestli se splní.
Mne tento zážitek opět překvapil a moc za něj děkuji.

A vám děkuji, že se u mne zastavujete a že mi tu necháváte milé komentáře. 
Dělají mi radost a pomáhají mi na cestách.
Ještě jednou děkuji.
Mějte příjemnou neděli, plnou nečekaných zážitků.
Dáša F.

33 komentářů:

  1. To je nádhera, Dáši! Ty červánky opravdu nemají chybu. Už se moc těším na další článek, až se dozvím, jaký zážitek jsi měla :-) Hezkou neděli, K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Karlo, byla to opravdu nádhera, po tom zamračeném dni pohlazení po duši.
      Přeji krásný týden. D.

      Vymazat
  2. Milá Dáši jedním slovem úžasné 😉..Dech beroucí západ slunka je nádherný.
    Zastavení se opravdu vyplatilo, tvé nádherné fotky jsou důkazem.
    A přání tam nahoru na obláček i já posílám.
    Krásný zbytek víkendu a pohodový nový týden ti přeji.Z ❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, odbočila jsem už neplánovaně a na poslední chvíli. Pak už bych nikde nezastavovala, jenom na kafe a vyplatilo se. Byl to úžasný relax a pak se mi o poznání lépe jelo s radostí domů.
      Přeji fajn dny. D.

      Vymazat
  3. Dáši, krásná procházka. Díky. Hezkou neděli.

    OdpovědětVymazat
  4. Byla jsi "zastavena" Dášo a bylo ti nabídnuto. A ty jsi krásně využila ten moment. Zapadající slunce, to je vždy nádherna...
    Krásné putování po celý další týden ti přeji.
    áLA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Álo, moc děkuji, takto nějak to také vnímám. Zastavit někde jinde anebo přijet o něco dříve, nebo později, nevidím západ slunce. Prostě, měla jsem odbočit, vždyť ta cedule mi to ukazovala. :o)
      Hezké dny přeji. D

      Vymazat
  5. První a poslední mne okouzlila a potěšila nesmírně, má to tu správnou podvečerní atmosféru.
    Dáši, nevím, jestli je to ten správný zážitek, ale. Oblékla jsem si plesové šaty, sedly tak, jako kdyby mi je někdo šil na míru, dokonalé, měla jsem nakoupeno za 10minut, není to pecka ?
    a protože jsem to vnímala jako dar, okamžitě jsem si koupila ještě letní. Krásný a plodný den, jdu péct Soptíčkovi koláč.
    Krásný a plodný týden přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simčo, ten nákup je super, když se takto skvěle a rychle zadaří. Já když jdu cíleně, většinou nic neseženu, ale když jdu jen tak na čumendu, občas se mi podaří podobně nakoupit.
      Také přeji skvělý týden. D.

      Vymazat
  6. Fotky jsou pěkné všechny, ale ty se západem slunce jsou opravdu super. A lehce pocukrovaný slavkovský zámek taky vypadá pěkně.
    Tak hezký příští týden a ať se azs potká nějaké příjemné zastavení

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, moc děkuji a také přeji krásný a pohodový týden. D.

      Vymazat
  7. Nádherné, poetické, podvečerní a romantické zastavení se snoubí v Tvých nádherných fotkách. Navíc, obdivuji přesuny 300km tam 300km sem...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dianko, moc děkuji. Netušila jsem, že přesuny budou každý měsíc a tak si pomalu zvykám a snažím se to využít i k poznání jiných míst, než jsou jižní Čechy. Jenže mi tam chybí Míra, takže se na některá místa určitě podíváme spolu a víc v klidu.
      Přeji krásné dny. D.

      Vymazat
  8. Dáši, taky na tyhle nenáhody v životě už věřím a doufám na přání vyslaná někam...Každopádně Slavkov je od nás kousek, ale ještě pro mě asi nebyl ten správný okamžik abych se tam podívala.
    Ale ty tvoje fotky když den jde spát, nemají chybu.Díky za ně.A přeju jen samé správné ukazatele na cestách.H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, moc děkuji za milá slova. Slavkov jsem v plánu zatím neměla, ale vyšlo to tak a jsem za to moc ráda. Protože to sluníčko udělalo svoje. :o)
      Přeji fajn týden. D.

      Vymazat
  9. Dáši, nádhera! Ve Slavkově jsme byli uprostřed sezóny, tak romantické a zasněné fotky jako máš ty, se opravdu udělat nedaly...
    Tleskám a moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, já tam byla téměř sama, jen občas nějaký zamilovaný páreček, takže jsem měla prostor na focení a nikdo nepřekážel :o)
      Přeji příjemné dny. D:

      Vymazat
  10. Dáši, vidím, že na svých cestách potkáváš mnoho krásného :) Moc pěkné fotky. Těším se na další zastavení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, na cestách toho vidím opravdu hodně krásného, ale ne vždy jde zastavit. Škoda. :o)
      Přeji krásné dny. D.

      Vymazat
  11. Dáši, nádherné fotky jednoho z mých oblíbených míst! :) Ty červánky a současně sníh k tomu - má to své obrovské kouzlo!
    Krásné dny, Peťka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peťko, moc děkuji za milá slova. Věřím, že jsem tam prostě měla dojet. :o)
      Hezké dny. D.

      Vymazat
  12. Krásné fotky, krásně zachycená atmosféra chvíle zapadajícího slunce.
    Ze všech fotek je cítit klid, ticho.
    Hezký nadcházející týden a hlavně cestování v pohodě.
    Měj se moc hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, děkuji. Klid a ticho tam bylo. :o)
      Přeji příjemný večer. D.

      Vymazat
  13. Je to ten Slavkov, kde sa odohrala tá známa a legendárna bitka troch cisárov?
    Tiež svoje priania posielam do vesmíru a verím v ich splnenie.

    OdpovědětVymazat
  14. Wau, nádherné fotky s úžasnou atmosférou!Západ slunce opravdu kouzlil. A ty máš skvělé oko a nádherně dokážeš taková kouzla na fotkách zachytit.
    Krásný týden!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alice, moc děkuji za pochvalu a jsem ráda, že se fotky líbí.
      Posílám pozdravy. D.

      Vymazat
  15. Krásné záběry, Dášo, takové tiché, klidné....
    Pěkný den. Petra

    OdpovědětVymazat
  16. Dášo, to jsou opravdu nádherné fotografie. Máš skvělé příležitosti k focení, to je tak fajn!
    Krásný den, pa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dý, děkuji. Procestuji toho opravdu hodně, ale ne vždy se mi podaří zastavit a fotit. Takže za takovéto okamžiky jsem moc ráda.
      Přeji pohodový večer. D.

      Vymazat