neděle 10. prosince 2017

Červánky a andělé

... do sbírky ...
Dnes se moje andělská rodinka rozrostla o další přírůstky.
Byli jsme se s manželem podívat na vánočních trzích. 
Každý rok míváme v Č. Budějovicích dvoje. Jedny na náměstí, 
ty trvají celý měsíc,na nich kupuji keramiku z Domečku v Trhových Svinech
a druhé na výstavišti, ty jsou jen na víkend. 
Na těch zase výrobky od dětí z Dětského domova Žíchovec.
Dá se říci, že se už z toho stala naše tradice.
Jenže letos se poprvé trhy na výstavišti nekonaly
a tak jsem měla strach, že mi nový výrobek nepřibude.
Ale štěstí mi přálo a já děti i s paní vychovatelkou zastihla na náměstí.
Ta už mne poznala a mé štěstí mi potvrdila. 
Prý jsou na náměstí celkem 5 dní z měsíce a zítra už mají poslední den. 
Volba byla jasná a jen co jsem vzala anděla do ruky, už ho chtěla jiná paní. 
Byl ze všech nejhezčí a já ho už nepustila. :o)
Dětem jsem výrobky pochválila a pokračovali jsme v prohlídce trhů.
Došli jsme ke stánku s další keramikou, kde jsem si koupila andílky placaté, 
ty nalepím na špejli a půjdou jako zápich do truhlíků.
Navečer jsme zašli do kina na Přání k mání.
No, na začátku jsem myslela že i já uteču z kina, ale vydrželi jsme.
Pro rodiny s dětmi možná dobré, ale my už podruhé tento příběh vidět nemusíme.



  Všechna keramika na stole je zakoupena z výše zmiňovaných dílen.


Páteční červánkové ráno.





Východ slunce. 


Přeji všem krásnou adventní neděli 
a příjemné vykročení do nového týdne. 
Dáša F.



16 komentářů:

  1. Krásné nákupy...s kinem to mám někdy taky tak.
    Hezkou adventní neděli. Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Červánkové fotky jsou nádherné

    OdpovědětVymazat
  3. To je zase krásy,nevím, co víc chválit;).Andělé jsou dokonalí a když hoří nebe,je to sen...
    Tak ať i ten další předvánoční týden co nejvíce v klidu plyne.H.

    OdpovědětVymazat
  4. Dáši červánky jsou tak nádherné, nemůžu se vždy vynadívat.
    Andělku jsi vybrala moc krásnou.I u nás je každičký rok o jednu Andělku víc.
    Přeji ti krásný a hlavně poklidný adventní čas.Z ❤

    OdpovědětVymazat
  5. Andělky máš krásné, obzvláště ta keramická- ta se mi tedy líbí moc!
    No a červánkové fotky není třeba dlouze komentovat. Nádhera!
    Hezké dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Dášo, andílek je moc hezký. Ať dělá radost ;-) D.

    OdpovědětVymazat
  7. Červánky miluji pozorovat.
    Nakoupila si moc hezké andílky Dášo, také se chystám a snad budu mít štěstí na nové do sbírky.
    Pěkné dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  8. Dáši, andílci jsou krásní. A ty červánky. To je nádhera. Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  9. Dáši, úžasný nákup! Dokonale andělský a to nebeské divadlo k tomu... prostě Advent!
    Měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  10. Rozmýšlela jsem, jestli Přání k mání bude stát za to vidět v kině...nakonec jsem to zavrhla a podle Tvé zmínky Dášo vidím, že jsem nejspíš udělala dobře.
    Andělíčci jsou krásní a červánky? Ááách!
    Pěkný večer
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
  11. Anjeliky sú rozkošné, ale tá fotka s výchádzajúcim slnko je úchvatná. Nádherné nebeské divadlo.

    OdpovědětVymazat
  12. Daso, hezkou radost jsi si udelala a hlavne nejen sobe, to je moc mile. Pohodove dny. M.

    OdpovědětVymazat
  13. Třeba si tě film někdy, časem získá. Občas se mi stává, že vnitřní rozpoložení nedovolí úspěšné přijetí a pak se zadaří.
    Anděl je nádherný, moc, šla bych do něj také.

    OdpovědětVymazat
  14. Andílci jsou krásní a červánkové snímečky rovněž. Takové ohnivé nebe jsem už dlouho neviděla :) Měj se krásně, Dáši :)

    OdpovědětVymazat
  15. Andílci jsou moc pěkní. A ty červánky... Nádhera!
    Měj se krásně, pa.

    OdpovědětVymazat
  16. Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře a přeji všem pohodové předvánoční dny. D.

    OdpovědětVymazat