pátek 22. září 2017

Už za pět dní

... odchází Cherri do nového domova ...
a za další dva jde i Klárinka. 
Charmínka zatím nové páníčky nemá, 
tak s námi ještě chvilku pobude.

Přidávám pár fotek pro ty, které ještě naše štěňátka neomrzela.
Protože se nám čas s nimi krátí, užíváme si každou chvilku, kdy nespí
 a proto nestíhám odpovidat na předešlé komentáře, 
za které moc děkuji a vážím si jich.  Ale doženu to. :o)

Holky jsou pěkné divošky a když se vyspí,
 je jich plný dům. Okusují, co se dá ...
rohy zdí, kytky, občas mi vyndají palmu z květináče, 
baví je i pantofle a různé oblečení. 
Ale při pohledu na ně, všechen binec odpuštěn. :o)
A moc se jim líbí venku.

Holky pohromadě. :o)


Terri a Cherri


Terri, Cherri a Klárinka


  Cherri je opravdu celá mamina.


  Pár aranžovaných, dokud to ještě jde. :o)





Když se spí....


 ... tak se spí.







Sotva se do pelíšku k Terri vejdou, ale po hraní následuje kojení. 


 Už pár dní bulím, když si vzpomenu, 
že za týden touto dobou budeme už bez dvou holčiček. 
Já vím, zase uděláme radost v jiných rodinách a to mne trošku uklidňuje, 
ale když vám všechny tři přichází usínat do klína....

Ženský, já zase řvu jako želva.

Mějte fajn víkend 
a užívejte si každou krásnou chvilku.
Dáša F.

24 komentářů:

  1. Dáši, bulím taky.Ty jsou tak nádherný. Tak si jich užívejte.Přeji krásný víkend.Martina

    OdpovědětVymazat
  2. Dáši, tak přesně kvůli tomuhle máme vždycky kluka... Nevím, jak bych se loučila, i když věřím, že z miminek je teď trochu demoliční četa :o)
    Fotky jsou nádherné! Užívej si jejich přítomnost!
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. ...ale no taáááák, věř si !
    Jsou neskutečně boží, je v tom přesně to kouzlo miminek všeho druhu.
    Neplač, mazli se a slzy nech na rozloučení...navíc tak kouzelných fotek není nikdy dost!

    OdpovědětVymazat
  4. Naj naj naj!
    Tak by som sa za tou poslednou rozbehla...ale už máme polobíglicu a kocúra a Milana...

    OdpovědětVymazat
  5. Jsou tak nádherné Dášo. Už jsem je několikrát ukazovala manželovi :o) a mám takový pocit, že kdybych hodně moc chtěla... :o). Jenže si vůbec nedovedu představit, že bychom najednou měli psa, nikdy u nás žádný nežil. A že bulíš se nedivím, já bych to také těžce nesla. A tvá příkladná péče je na nich opravdu vidět.
    Užívej si těch zbývajících dní.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Dášo, holčičky jsou úžasné. Nádherné fotky. Loučení bude těžké, ale věřím, že o nich budeš stále vědět. I pejskové mohou být po svých rodičích, také jsme měli štěňátko, které nás po roce navštívilo a bylo celý táta. Dáši, krásné poslední chvilky s holčičky. Iva

    OdpovědětVymazat
  7. Jejda, to bude slzí a slziček. Jsou krásné. Jana

    OdpovědětVymazat
  8. Ty jsou tak ňuňací. ÚŽASNÉ !!!!
    Pa M.

    OdpovědětVymazat
  9. Daso, musi to byt neskutecne tezke se jich vzdat, jsou proste uzasne. I mne tu budou chybet! Tak uzivejte posledni spolecne dny. M.

    OdpovědětVymazat
  10. Dášo, ty jsou....boží, to bude těžké loučení......přeji hodně síly.Blanka

    OdpovědětVymazat
  11. No musím napsat, že loučení Ti tedy vůbec nezávidím. Jsou to nádherná roztomilá holčičí štěňátka. Tak si je ještě užívejte.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  12. Dáši, pořád se opakuji, ale jsou nádherné. Budou mi tady chybět. Přežij to loučení a hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  13. Dášo, to jsou tak krásné holčičky! Bude bez nich strašně smutno. Já bych je nedokázala dát pryč.
    Užívejte se, dokud to jde! Pa.

    OdpovědětVymazat
  14. Dáši,to jsou takoví dárečci...Užívej si jich,co to jde teď a nemysli na to,co bude...To dáš ;).H.

    OdpovědětVymazat
  15. Jsou kouzelné, loučení bude hodně těžké, ale ty to zvládneš.
    Přeji ti pěkné podzimní dníky.:-)

    OdpovědětVymazat
  16. Dáši, brečela bych taky! Ze začátku bez nich bude určitě prádno, ale zvládneš to, uvidíš. Hezkou neděli, K.

    OdpovědětVymazat
  17. Dáši nedivím se, že brečíš, já každé kotě co jsme dávali pryč obrečela i když jsem věděla, že se bude mít dobře. Jsou k sežrání, hned bych se s nimi pomuchlala. Víš, co se mi vždycky vybaví, když vidím malé štěňátko, vůně kávy :-) Když jsem byla malá, mívali u kamarádky malé pejsky a vždycky jsme si říkaly, že jim voní z tlamičky káva :D

    OdpovědětVymazat
  18. Dášo, holčičky jsou tak kouzelné! Nedivím se Ti, že jsi smutná z jejich odchodu. Rozum ví, že si je nemůžeš nechat, ale srdce pláče...Dala jsi jim do života to nejlepší, takže můžeš být spokojená.
    Drž se!
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
  19. Jsou fakt roztomilé. A když spí vypadají jak andílkové, ale tuším, že budou mít čerta v těle ;-)

    OdpovědětVymazat
  20. Dáši, jsou nádherné :) Ani se ti nedivím, že brečíš, je mi smutno i za tebe, taky bych se těžko loučila. Ale máš krásnou vzpomínku - spoustu nádherných foteček. Bude dobře, neboj :) A užívej si jich, dokud to jde :)

    OdpovědětVymazat
  21. Dášo, ta fotka spících štěňátek na kožešince je nádherná!
    Mnoho štěstíčka všem pejskům to života! Uvidíš, budou se mít krásně!
    Zuzka

    OdpovědětVymazat
  22. Moc děkuji všem za milé komentáře. U tohoto příspěvku jsem se poprvé nedostala na jednotlivé odpovědi, prosím za odpuštění, ale štěňátka nám dávala zabrat. V dobrém. :o)

    OdpovědětVymazat