pondělí 24. dubna 2017

Hosínský kostel

... svatých apoštolů Petra a Pavla v růžovém...

Při nedávné cestě z letiště, nešlo nezastavit  u kostela na Hosíně.
Jedná se o novorománský kostel z let 1899 až 1900.
Jeho silueta je zdaleka viditelná od Českých Budějovic. 
Zato  z blízka byly kolem kostela vidět rozkvetlé sakury 
a i když to vypadalo, že za chvilku začne pršet, 
musela jsem tu růžovou nádheru vyfotit.




                             Malá zastávka při cestě domů, ale zážitek, z tak romantického místa, veliký.






Přeji vám příjemný začátek nového týdne, 
na jehož konci se budou pálit čarodějnice.
Tak nezapomeňme si připravit 
košťata. :O)

Dáša F.


42 komentářů:

  1. Přenádherné, romantika z toho stříká na kilometry, to jsou místa, kdy stojí za to zpomalit.
    Já mám košťat připravených několik, zvolím podle počasí, abych při vichru nespadla..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simčo, děkuji. Toto místo je na jaře opravdu nádherné.
      Krásné dny.

      Vymazat
  2. To je krása!!!Přeji hezký týden.Danča

    OdpovědětVymazat
  3. Koště ještě nemám připravené :-)) Hezké místo a ta růžová, by mě taky přitáhla. Krásný den D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dani, hlavně aby nepršelo, ať nám to dobře startuje. :O)
      Krásné úterý.

      Vymazat
  4. Krásná kombinace růžových květů a historického místa - co vše zdi zažily, slyšely, viděly...
    Když vidim stav našich venkovních košťat, bála bych se na něj sednout, natož si kamsi zalétnout :o))) a tak raději zůstanu pěkně v teple domova.
    Pěkné dny Dášo.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, já doufám, že se už trošku oteplí, abych na ty čarodějnice taky nezůstala raději doma.
      Krásný týden.

      Vymazat
  5. Dášo, jsem úplně bez dechu! Úžasné, kouzelné místo! Jak z anglického venkovala...
    Opravdu nádhera!
    Měj hezké odpoledne, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, děkuji za milý komentář. Kostel je přímo ve vsi, na kopečku, kolem něj vede silnice. Tu nádheru nejde každé jaro přehlédnout.
      Přeji pohodové dny.

      Vymazat
  6. Krásné fotografie. Ty růžové květy jsou úžasně sladké.

    OdpovědětVymazat
  7. U nás už jsou sakury odkvetlé, ale v době jejich květu se ráda kochám, koukám na ně z okna ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evko, tak to musí být nádhera, mít takovou růžovou záplavu květů pod okny.
      Přeji krásný týden.

      Vymazat
  8. To už takhle krásně kvetou sakury? To mě překvapuje, když ještě minulý týden byl sníh. :-) Fotky se moc povedly, sakury s kostelem na pozadí vypadají úžasně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás nesněžilo. Teda sněžilo, ale bílá pokrývka se neudržela. Naštěstí.
      Děkuji za pochvalu a přeji pohodové úterý.

      Vymazat
  9. Panda to napsal za mě :-) Nádherné fotky :-) Na čarodějnice se chystám, mám dokonce průkazku :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Libo, děkuji. Snad na čarodějnice vyjde počasí, dnes je u nás velmi nevlídno. Fouká pořádný severák.
      Krásný týden.

      Vymazat
  10. Krásné povedené fotky!!! Co víc Dášo, napsat!
    Hezký večer!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  11. Moc krásně jsi to nafotila, Dáši.
    Navzdory tomu, že venku je nečas, tady u Tebe vykvetlo jaro!
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Henrietko, děkuji za pochvalu. Dnes se u nás čerti žení. Fouká to, občas sprchne. Zato včera, to byl jednodenní návrat jara.
      Příjemný týden.

      Vymazat
  12. Dášo, to jsou nádherné fotečky.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  13. Dáši kombinace růžové a historie je přímo úžasná.. Nádherné fotky.
    Na sakury se nemůžu v tomto období vynadívat.
    Krásný nový týden.Z❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, děkuji za milá slova. Jak už jsem někde psala, čím jsem starší, tak některé věci vnímám intenzivněji. Třeba sakury. :O)
      Pohodové dny.

      Vymazat
  14. Dášo, opět krásné fotky, romantické, na pozadí růžové krásně vyniká jednoduchost a štíhlost kostelních věží. Tak, a teď se jdu poohlédnout po koštěti, ale asi bude olysalé, v zimě se hodně nadřelo při uklízení sněhu, tak asi bude pro ostudu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dianko, děkuji za slova chvály. Já mám také jedno koště velice oblíbené a jak ho stále používám, zkracují se mu štětiny. Manžel se směje a tvrdí, že mi to koště jednou přiroste k ruce. (Já opravdu stále a ráda zametám, aby byl chodníček k domu pořád čistý.)
      Přeji krásný den.

      Vymazat
  15. Dáši,to je krása neskutečná.Magické místo.Opět dokonalé fotky.Pohodový týden.H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, děkuji za milý komentář. Tvé fotky se mi také moc líbí.
      Přeji příjemný týden.

      Vymazat
  16. Nádhera !!!
    Taková místa mám moc ráda, hned bych se tam rozjela, ale máme to trošku z ruky. Píšu si do seznamu "co bych chtěla navštívit a jednou až budou naše cesty směřovat na jih, tak to určitě dopadne.
    Hezké dny !!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, toto místo je nádherné hlavně když kvetou sakury. Každé jaro mě láká, dojet se tam podívat a vždy to stojí za to. :O)
      Přeji pohodový večer.

      Vymazat
  17. Taková nádhera! To bych chtěla na zahradě a aby kvetla celý rok!:))
    Děkuji za milou návštěvu a přeji spoustu tak hezkých výletů.
    Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko, to by se mi také líbilo. :O)
      Děkuji za milý komentář a přeji krásné dny.

      Vymazat
  18. Daso, nadherne misto, v kombinaci s temi nakvetlymi sakurami dokonale. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcel, děkuji. Místo má opravdu svoji krásnou atmosféru.
      Příjemný večer.

      Vymazat
  19. To je nádherné místo ..... a taky krásné fotky. Eva

    OdpovědětVymazat
  20. Krásné romantické fotky, a ty růžové květy...Závidím. U nás je 5 cm sněhu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko, děkuji. Letos ta zima nebere konce. U nás sníh neleží, ale kromě pondělka je stále chladno.
      Přej pohodové dny.

      Vymazat
  21. Krásné fotografie! Vybrala jsi úžasná zákoutí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dý, děkuji. I mně se tato zákoutí líbí. :O)
      Přeji hezké dny.

      Vymazat